SP-128 ADMINISTRACJA ELEKTRONICZNA
Cel i program studiów
Celem kształcenia w administracji elektronicznej (e-administracji) jest poszerzenie wiedzy zawodowej o zagadnienia dotyczące aspektów funkcjonowania administracji i realizacji jej zadań przy wykorzystaniu narzędzi elektronicznych, aspektów prawnych oraz technologii ICT i systemów informatycznych wykorzystywanych do realizacji tych zadań.
Uczestnicy
Adresatami studiów Administracja Elektroniczna są pracownicy urzędów administracji publicznej, służb publicznych, jak też osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu funkcjonowania administracji w Polsce oraz technologii i narzędzi informatycznych wykorzystywanych w celu usprawniania funkcjonowania urzędów.
Kwalifikacje absolwentów
Absolwent studiów zdobywa wiedzę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną, która pozwoli mu na zrozumienie zasad funkcjonowania administracji elektronicznej. Zdobyta wiedza i umiejętności przyczynią się do większego profesjonalizmu i fachowości w wykonywaniu pracy zawodowej, w tym też podniesienia kwalifikacji mających istotne znaczenie przy pracy na stanowiskach kierowniczych.
KOSZT
2.500 zł za semestr
WYMAGANE DOKUMENTY
- Podanie do Rektora
- Dyplom ukończenia studiów wyższych (przynajmniej studia pierwszego stopnia)
- Potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej
- Akt ślubowania
- Informacje podstawowe
- Ksero dowodu osobistego z obu stron (przy złożeniu dokumentów należy mieć jego oryginał celem poświadczenia za zgodność przez Uczelnię)
- Cztery fotografie o wymiarach 35mm x 45mm
- Zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów,
- W przypadku osób niepełnosprawnych zaświadczenie o stopniu niepełnosprawności